1882

 

Vychází užitečná příručka pro studenty i učitele cizích jazyků: Vícejazyčná lingvistická terminologie Jedním z výstupů rezortního úkolu Podpora vícejazyčnosti, který v roce 2013 realizoval Národní institut pro další vzdělávání, je metodická příručka „Vícejazyčná lingvistická terminologie”, která vznikla ve spolupráci s týmem autorů z Masarykovy univerzity v Brně. Publikace je určena pro výuku všech oborů vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Jejím hlavním cílem je podpořit realizaci konceptu mnohojazyčnosti v rámci jazykového vzdělávání v české škole a poskytnout učitelům (cizích) jazyků srovnávací pohled na vybrané jazykové jevy v češtině, angličtině, francouzštině, němčině a ruštině. Je dílčím projektem mezinárodního projektu Plurilingual-whole-school-curricula, který iniciovalo Evropské centrum cizích jazyků (ECLM). Příručku a další informace naleznete na zde.